بطری شیشه ای, جار شیشه ای

کیفیت شیشه های بسته بندی

کیفیت شیشه های بسته بندی به موارد مختلفی همچون نوع مواد اولیه، شیوه ی تولید و… وابسته است. از همین رو شیشه های بسته بندی میتوانند کیفیت های مختلفی داشته باشند. این مسئله یعنی کیفیت شیشه های بسته بندی از سه منظر قابل بررسی ست:

  1. ضخامت شیشه های بسته بندی و وجود ناهمواری و ناصافی در سطح این ظروف
  2. وجود یا عدم وجود حباب در سطح این ظروف
  3. شفافیت و یا کدر بودن این ظروف و به عبارت دیگر رنگ ظروف شیشه ای

در ادامه در خصوص هر یک از این موارد صحبت خواهیم کرد. در ویدئوی زیر نیز این نکات بررسی گردیده اند که برای تسریع در کسب اطلاعات میتوانید از آن استفاده نمایید.

 

چگونه از کیفیت شیشه ها اطمینان حاصل نماییم؟

سوالی که بسیار از ما پرسیده میشود این است که چگونه میتوانیم از کیفیت شیشه های بسته بندی ای که تولید و عرضه میکنید اطمینان حاصل نموده. و با خیالی راحت اقدام به خرید این ظروف در تیراژهای بالا نماییم؟ ما در پاسخ به این سوال و به منظور رفاه حال مشتریان خود این امکان را فراهم نموده ایم که خریداران بتوانند پیش از خرید، اقدام به دریافت نمونه نمایند. به عبارت دیگر تعداد اندکی از جارها و یا بطری های شیشه ای مورد نیاز خود را به عنوان نمونه دریافت کنند. و سپس در صورت رضایت اقدام به خرید با تیراژ بالا نمایند. به منظور استفاده از این امکان، با بخش فروش شرکت دینا ارتباط برقرار نمایید.

چگونه از کیفیت شیشه ها اطمینان حاصل نماییم؟

ضخامت شیشه های بسته بندی

در صورتیکه جارها و بطری های شیشه ای که از رایج ترین و بهترین ظروف شیشه ای بسته بندی هستند به صورت اتومات تولید گردند ضخامت در کل سطح یکسان بوده و تفاوتی در هیچ کجای ظرف مشاهده نمیشود. اما در صورتیکه این ظروف به صورت دستی تولید گردند ممکن است که ناهمواری هایی در سطحشان مشاهده شود. البته شیشه های دستی نیز قابل تولید در کیفیت بالایی هستند و آن مشکلات نیز به ندرت به وجود می آیند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شیشه های دستی و اتومات توصیه میگردد که به مطلب فرق بین شیشه های دستی و اتومات که پیش از این، در سایت منتشر شده است مراجعه نمایید.

ضخامت شیشه های بسته بندی

حباب در سطح شیشه های بسته بندی

یکی دیگر از نشانه های کیفیت بالای شیشه های بسته بندی عدم وجود حباب در سطح آن هاست. در سطح شیشه های اتومات هیچ گونه حبابی مشاهده نمیشود و در سطح شیشه های دستی متناسب با کیفیت تولیدی آن ها ممکن است که گاها حباب هایی در این ظروف مشاهده شود. بنابر این در صورتیکه مایلید شیشه های مورد نظرتان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد و هیچ گونه حبابی در سطح هیچ یک از ظروف مورد نظرتان مشاهده نشود پیشنهاد میگردد که جارهای شیشه ای اتومات را خریداری نمایید.

حباب در سطح شیشه های بسته بندی

رنگ شیشه های بسته بندی

رنگ ظروف جار و بطری های شیشه ای به نوع و کیفیت مواد اولیه ای وابسته است که در تولید این ظروف مورد استفاده قرار میگیرد. از همین رو ممکن است که در بازه های مختلف زمانی میزان شفافیت ظروف و رنگشان متفاوت باشد. البته این تفاوت آنچنان زیاد نیست که کیفیت این ظروف دچار مشکل شود. اما پیشنهاد میگردد که به تصاویر قرار گرفته در سایت توجه کنید و رنگ این ظروف را در آن ها مشاهده نمایید. و در صورتیکه اقدام به دریافت نمونه نموده اید و مدت زمان زیادی از آن میگذرد به نتایج نمونه های پیشین اکتفا نکرده و مجددا اقدام به دریافت نمونه نمایید. زیرا که ممکن است مواد اولیه ی تهیه شده (متناسب با آن چه که در ایران موجود است.) تغییر کرده باشد.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.